Saturday, February 19, 2011

Seminggu Yang Amat Malang Sekali (part 3)

wokey, lamer giler kot tinggalkan blog. nak wak camner, da hidop seharian makin buzy semanjak dua menjak nie.. 


kita sambung balek citer yg tertinggal aritue. kt maner ea? luper lak. jap, jap..
owh, part tue. k. pastue kan, ingatkan lepas da kene cucuk tue, buley la teros balek or amek ubat jer. rupernyer, kene tunggu pulak. da la sekian hal nak jumper ngan MA tue, kene jumpe doktor pulak. bukan maen ramai lagi patient kt citue. nak tido pown ader jer. kaki da muler raser berdenyut-denyut n badan makin panas. biler nak ingatkan balek, camnie la keadaannyer kalu da bacteria masok lam badan, yg akan menyebabkan demam. sedikit sebanyak, boley la nak apply lam kehidupan seharian..huhu,,raser cam bangga pown ader. maklumlah, da namer pown blaja mende alah tue, memang la raser sedikit riak.haha,,macam2 hal


k, biler da tiba giliran tue, mujur gak la doktor tue pompuan. tak la raser malu giler. atas nasihat doktor, aku kene la buat x-ray coz takot gak kalu da foreign substances cam pasir or serpihan ekor belangkas yg mungkin tertinggal lam luke tue. kat ciny, raser kemaluan tue makin bertambah. member2 aku sumer cakap aku xley jalan dengan sewenang-wenangnyer. akur ngan arahan diaorang, aku pown dudok la atas kerusi roda n ditolak oleh haziq, d gentleman yg ader. haha, malu siot!!! (@*,*@)...raser nak jadik invisible jer. FYI, kerusi roda tue, cam da usang giler kot! dier punyer tayar tue, takdak getah langsung. da la aku nie yg sememangnyer berat ++ ngan keadaan tayar tue,alamat makin bertambah la beban yg si haziq nie kene tolak..waaa!!!! nak nanges..sampai sekarang kot aku tak cakap ngan si haziq tue, malu punyer pasal..


then, after amek x-ray, doktor cakap xdak aper2 pown, tapi still, aku kene masok wad..wait,,what????? wad tue!!! maner penah lam seumur idop aku dok lam wad except time aku baru lahir la (yg nie kompem dah coz aku diberannakkan lam hospital). giler pa. seyus sangat ker aku punyer wound sampai aku kene masok wad? doktor india tue pown canm nak tergelak jer tengok aku cam tak cayer kene masok wad. haha,, yer la, tak saket maner pown kaki aku nie. tapi, pas dengar nasihat ramai, masok jer la. at least buley la aku skip quiz nanti. jahat giler kan. n nadia ngan baek atinyer temankan aku masok hspital. nie belom g aku citer proses kemasukkan aku lam wad..


ok, maser aku dok hspital aritue, banyak mende kot yg first time terjadi kepada diriku ini. antaranyer:

  • naek kete haziq..haha..:p
  • kene cucuk kt tangan(yg nak masok air tue)
  • pakai baju pesakit yg kaler ijau tue
  • masok bilik operation n kene operate lam keadaan sedar
  • naek kerusi roda n ditolak oleh haziq, kim, nurse
  • kene cucuk ubat tahan saket 11 kali kot within 2 days( tolak campur secara direct or indirect)
  • ramai mai datang melawat-classmates, seniors, family members, n even doktor yg encem..very naughty. buley ciap amek gambar curi tue
  • then,,cuti mc seminggu...wahhhhhh bapak besttttt
nie a few pics that have been taken during that day..hehe

gambar nie amek sebelum kejadian.betapa gumbiranya aku time tue

penat menunggu giliran tok jumpe doktor. haziq pown buley tido time tue

second injection. saket tau masok mende alah nie. nak bengkok tangan pown xley

nadia yg tido..letey giler nampaknyer..

huhu, nama aku!sedap giler no R/N tue. tarak tau stand 4 wut

yg nie aku paling suke. amek gambar curi tue.haha

ok then. tamat la suda riwayat hidop ambe lam maser seminggu tue. pasnie memang taruma la nak maen futsal pantai..huhu

0 comments: